Zawisza ma dyrektora marketingu

Marcin Gołębiowski (twitter: eMGieBDG) objął funkcję dyrektora do spraw marketingu Zawiszy Bydgoszcz – poinformował klub w piątek (1 października).

Nowy dyrektor urodził się 29 kwietnia 1983 roku. Ma bogate doświadczenie w zakresie marketingu, szczególnie internetowego. Pełnił różne funkcje związane z tą specjalizacją w takich firmach jak ENPIRE Transport, Domitech, ReMedia, Netia.

Od blisko dwóch lat jest blisko związany z klubem i wspierał Zawiszę w szeroko pojętych działaniach marketingowych oraz w mediach społecznościowych.

Prywatnie związany jest z życiową partnerką Iwoną, która jest nauczycielem wczesnoszkolnym. Mają dwóch synów. Tomasz ma siedem lat i gra w Żakach 2013 Zawiszy u trenera  Artura Czajkowskiego. Drugi syn, Mateusz ma niespełna cztery lata.

– Jest to dla mnie olbrzymie wyróżnienie, ale też odpowiedzialność. Cieszę się, że moja wizja i zapał do odbudowy marki Zawiszy, którą realizujemy od marca znalazła uznanie w oczach zarządu – mówi Marcin Gołębiowski. – Zawisza pokazał, że jest gotowy do współpracy z największymi firmami w Polsce i ten kierunek chcę utrzymać. Chcemy być atrakcyjnym partnerem dla sponsorów, bo tylko w ten sposób zapewnimy sobie stabilny rozwój, ale nie możemy zapomnieć i nie zapomnimy o tradycji, historii, kibicach.

Gołębiowski dodaje też, że wolne chwile dzieli na rodzinne wypady w Bory Tucholskie i pasję, którą jest marketing.